منتدى مدرسة على بن أبى طالب بالودى الصف حلوان
عزيزى الزائر انت غير مسجل لو سمحت سجل معانا مجانا .... وجزاك الله خيراً
عزيزى الزائر انت غير مسجل لو سمحت سجل معانا مجانا .... وجزاك الله خيراً
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يهتم بكل الفعاليات والأنشطة داخل مدرسة على بن ابى طالب بقرية الودى - الصف حلوان فى اطار مشروع الامتياز والجودة المدرسية2008/2009

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى مدرسة على بن أبى طالب الإعدادية بالودى الصف يدعو جميع أهالى قرية الودى والصف وخاصة المعلمين والطلاب بالتسجيل معنا وارسال آخر أخبارهم ومساهاماتهم ومشاراكاتهم ........... عبد الحميد أبو سنة 0100356156 وسامح عبد رب النبي 0104060549
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» القارئ الشيخ رفعت الجبوري (( شفاه الله ))
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالثلاثاء مارس 22, 2011 3:31 pm من طرف samehxp2010

» معايير الجودة للتعليم الفنى
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالثلاثاء مارس 22, 2011 3:28 pm من طرف samehxp2010

» فكرة دعوية للمعلمين والمعلمات ( حقيبة الانتظار )
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالسبت أكتوبر 09, 2010 4:14 pm من طرف sarwat

» ساعدوا بالإزالة وليس بالإنتشار هاااااااام
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 3:00 pm من طرف samehxp2010

» صورة نادرة لبويضة بشرية لحظة خروجها من المبيض
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 4:42 pm من طرف samehxp2010

» وصول قطار الحرمين إلى ميناء جدة الإسلامي
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 4:31 pm من طرف samehxp2010

» مدرسة فى امريكا يا ريت نلاقى زيها هنا
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالثلاثاء يونيو 01, 2010 1:00 pm من طرف sarwat

» شىء غير منطقي 7
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالأحد مايو 30, 2010 3:18 pm من طرف sarwat

» من هو الخواجة
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالأحد مايو 30, 2010 1:54 pm من طرف samehxp2010

مكتبة الصور
ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Empty
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى

ذاكر تنجح غش تجيب مجموع

كاتب الموضوعرسالة
عبدالحميد ابوسنة
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
عبدالحميد ابوسنة

ذكر عدد الرسائل : 123

ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Empty
مُساهمةموضوع: ذاكر تنجح غش تجيب مجموع   ذاكر تنجح غش تجيب مجموع Emptyالأحد أبريل 05, 2009 2:08 pm

دا بقا شعار الطلاب المتفوقين(بسفي حاجة واحدة بس الغش)بصراحة بما اني من الناسالملتزمات اللي بتروح المدرسةلحد دلوقتي _رغما عن انفي طبعا_ما عليناالمهم وانا داخله الفصل لقيتالجملة دي ع السبورة طبعا واحده من 1ث اللي بيمتحنوا هي اللي كاتبهاوبتحرف في الحديث بتاع الرسول _صلي الله عليه وسلم_ طبعامعظم الناس فاكرة الغش دا وسيلةكويسةانا مرة كنت بسال واحدةوبقلها ع موضوع الغش داقالت:دامش اسمه غش دا اسمه مساعدة!!!

بدل انت بتساعديصاحبتك يبقي مش غشلا طبعا دااكبر ضرر مش مساعدةبتخليها مشتذاكر بتخليها تكون غشاشه طول حياتها ومش عندها ذمة وضميرطبعا البلد متلخبط حالها ليه عشانالغشالدكتور بقا مدرس والمدرسبقا دكتور ليه؟؟عشان الغشالغش في الانتخابات بردهماعليناليه دكاترة كثير بينسواحاجات ف بطن المريضعشان دخلوامجالهم بالغشليه مدرسين مشبيعرفوا يشرحواعشانالغش؟؟وامثلة كثيرةجدااااااااايعني كوسة بمعنياصحفيه ناس انا بجد اعرفها بتعش مشعشان هيعايزة الغش لاعشان بقيت هواية عندها بجداعرف واحدة ممتازة وفوقالممتازة ومش محتاجة للغش بالمرة وبرده بتخش ليه؟؟؟عشان هي اتعودت من وهي صغيرة عكدافي ابتدائي بيكتبوا عالسبورة للاطفالهو دا يعنييرضي ربنا !!!
وممكن الاطفال ديتوصل لحد اعدادي ومش بيعرفوا يكتبوا اسمهم دا كله عشان غشواولما تيجي تسأل المدرس اللي بيغششيقول:سهلها عشان ربنا يسهلهاعليك!!!
طب متعرفش هتقول ايهلربنا لما يسألك عن الاطفال دا لازم كل واحد يحط ادام عينه انه مش هيقعد ع طول فيالدنيا انا اعرف واحد _الله يرجمه_مات وهو بيشرح مين بقا اللي يدري اللي بيغش انهمش يموت وهو بيغش ؟؟؟فيه مدرسة _دا بقا مشهورة بجد في التغشيش_
بالرغم ان اولادها ف المدرسة ومفروض تطلع بره المدرس وهم بيمتحنواومع ذلك هي بتبقي في المدرسة وتقعد تغششهمهي دي بقا تبقي معلمة فاضلة !!! ولا حتي أميفاضلة!!!!
المهم السنة الليفاتت لما كنت في 2ثكان اخريوم وكان امتحان كيمياء وكنت انا قاعدة ف اول دسك وكمان فيهأستاذةكانت قاعدة قريبمني خالص وبعدين الاستاذة دي بقا قامت فجأة كداوراحت فاتحة ورق واحدة قاعدة ف نفس الصفلقتها كتبه ف الورق خارجي عشانتغش منه دا معادلات الكيمياء ومقارناتسبتها في الاول عشان صعبت عليها وبعد شوية حطت نظرها عليهاوبتفتشها تاني لقيت ورق فيالمقلمة بتاعتهايالهوي ع الليحصل اللجنة اتقلبت والبنت قعدت تعيط وطبعا لجنة بنات يعني عياط وتعب اعصاب طبعا اناقعدة ف اول دسك لقيت استاذة تانية قعدت تزعق فيه وبالعقل كدا انا قاعدة في الاولمجازا يعني لو هعش هغش وانا في الاول!!1طبعا قاعدة انا كمان اعيط وقضتها بقا وعليه العوض ف الكيمياء ولقيتاللي قاعدة وراية بتقول:هو الاستيون بيجي ازاي ؟؟؟دا سؤال في الكيمياءبجد مهزلة الغش دابجد كان يوم ما يعلم بيه اللي ربناوكمان الاستاذة مش سكت للبنت ذلتها عارفين يعني ايهالذل والله العظيم وشكلها كان بجد لا يرثي له شوف بقا لما تنزل ادام اصحابكوكدامش عارفة ليه ممكن الانسانيعرض نفسه للمهانة عشان ايه ؟؟؟واخذت منها الورق لمدة نصف ساعة من الامتحان والبنت تعيط وتتحيل عالاستاذه دي وذل ومهانه وتشتمت من الاستاذه ليه حق بجد؟؟؟وبجد فعلا ان اللي بيغش دا فلوسه بعد كدا بتبقي كلهاحرام وربنا عمره ما بيوفقوا وبيذله وبيعقبوا دنيا واخرهوالله مفيش حاجة تستاهل ان الواحديهين نفسة عشنها وكمان ربنا بيغضب عليك طب ليه دا كله؟؟؟؟

وكمان خالو كان بيحكي وهو بيمتحن في الكلية كان فيه بنت كل شوية تميل وتحط ايدها ع ودنها وتكتب اللي كان بيراقب عليها حس بحاجة مش طبيعبة راح استدعي واحدة وفتشتها طلعت مسجلة المحاضرت وبتقلب وبتكتب وكده شوهت صورة الناس اللي بتلبس خمار او حجاب حتي
عشان درجة ولا درجتين
الدكتورة حرمها 3 سنين من الامتحانات خليها تفرح بقا؟؟
بجد مفروض نمنع الغش بكل الطرق
يعني لو قعد كل يوم يذاكر مش كان احسن له بدل ما هو كل السنة بيتفرج ع التليفزيون ويسمع هيفا وتامر ومش عارفة ايه

اتقوا الله اتقوا الله اتقوا الله !!!!
منقوووول من رسائل طالبة ثانوى مصرية

ذاكر تنجح غش تجيب مجموع
صفحة 1 من اصل 1